Anne Verhaagen: Online Marketeer in ‘cosmedische’ technologie

anne-bo-medicalbo medical technologies kijkt naar de cosmetische verzorging vanuit een medisch perspectief. Het bedrijf verzorgt de distributie en verkoop van medische producten gericht op dermatologie. Anne Verhaagen (1989) is Online Marketeer bij bo medical technologies. Anne: “Ik werk samen met BlooSEM aan het bereiken van onze doelgroepen op Facebook.”

De eigenaar van bo medical technologies tipt BlooSEM wanneer Anne zoekt naar een partner op het gebied van Facebook advertising. Anne: “BlooSEM is het eerste online marketingbureau waar ik mee samenwerk. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar mijn ervaringen met BlooSEM zijn uitstekend. Ik ben erg blij met ze.”

Fijn contact

Er is regelmatig contact tussen Anne en haar contactpersoon. Anne: “Maandelijks bespreek ik de resultaten met BlooSEM. De gesprekken zijn losjes, niet zo zakelijk. Dat bevalt mij goed. Naast het maandelijkse gesprek loopt het contact veelal via e-mail. Als ik een vraag heb antwoorden ze altijd dezelfde dag.” Gelijk aan het karakter van social media: informeel en snel.

Samenwerking met BlooSEM

De samenwerking tussen Anne en BlooSEM loopt op rolletjes. Anne: “Ik lever de teksten en afbeeldingen voor onze Facebookadvertenties. BlooSEM gebruikt haar expertise om de advertenties bij de doelgroepen onder de aandacht te brengen. Door tekstuele aanpassingen en nieuwe visuals houden we de advertenties actueel. BlooSEM levert tekstuele verbeteringen en suggesties aan.”

“Ik ben positief verrast, BlooSEM heeft onze targets ruimschoots gehaald”

Stijgende lijn

Er is duidelijk een stijgende trend te zien in de online bekendheid van bo medical producten. Anne: “Het aantal likes op onze advertenties heeft mij positief verrast. Als ik kijk naar ons product Stylage, een rimpelfiller, dan stond het aantal likes begin van het jaar op 200. We hadden als doel 1.000 likes eind dit jaar, maar we zitten nu al op 4100. Dat is een fantastische prestatie.”

Doelgroepen

Ze vervolgt: “BlooSEM helpt ons met het bereiken van onze doelgroepen. Voor miraDry, een oplossing tegen hyperhidrose (overmatig zweten) hebben ze de advertenties in eerste instantie bij een brede doelgroep onder de aandacht gebracht. Daarna zijn ze gaan schaven om de doelgroep steeds specifieker te maken. En met succes. Het aantal likes op miraDry-advertenties stijgt snel.”

Workshop

Anne wil graag haar kennis van Google Analytics vergroten. Ze vertelt: “BlooSEM heeft veel kennis en ervaring op het gebied van Google Analytics. Ik wil hier meer gebruik van gaan maken in mijn werk. Daarom ga ik een workshop Google Analytics volgen bij ze. En wie weet volgen er nog meer samenwerkingsverbanden.”

Over Anne

Anne is na haar studie Internationale Communicatie en Marketing gaan werken op de marketingafdeling van een internationaal bedrijf. Al snel maakt ze de overstap naar bo medical technologies waar ze samen met een collega verantwoordelijk is voor de marketing.
bo medical technologies is gespecialiseerd in ‘cosmedische’ oplossingen. Anne richt zich op de Nederlandse en Belgische markt. In België is het niet toegestaan om eindklanten rechtstreeks te benaderen. Om de bekendheid te vergroten werkt ze naast BlooSEM ook samen met artsen, bloggers en bladen. Zo geeft Anne trainingen aan artsen die met bo medical technologies samenwerken. Deze zijn gericht op het delen van klantervaringen via hun website en social media.

bo medical

Meer weten over bo medical? Kijk dan op www.bo-medical.com/nl!

Dit is een interview in de reeks ‘Klantverhalen‘. Hierin laten we klanten aan het woord en vertellen zij over hun bedrijf en de samenwerking met BlooSEM. Lees ook de interviews met Marlies van Equipo Voetbalreizen en Brenda van Ordina. Houd onze site in de gaten voor de volgende delen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *