BlooSEM beoordeelt creatieve search cases bij Dutch Search Awards

In de BlooSEM Updates vind je nieuws, korte updates en weetjes over alles wat met online marketing te maken heeft. 

BlooSEM neemt plaats in de jury van de Dutch Search Awards

Voor het derde jaar op rij vinden de Dutch Search Awards plaats. Daan Huurderman van BlooSEM zit dit jaar in de jury van dit evenement, in goed gezelschap met o.a. Microsoft, Ikea, bol.com en Corendon. Het initiatief wil excellentie in de search industrie in de spotlights zetten. In totaal verdeelt de jury 26 awards over diverse categorieën. Brands, agencies en leveranciers van tools en software kunnen hun case inzenden, die automatisch ook meedingt naar de Grand Prix. De awarduitreiking vindt plaats op 22 november.

BlooSEM bij de Dutch Search Awards

De awards zijn bedoeld voor creatieve business cases voor search in de meest brede zin. Daarbij horen ook bijvoorbeeld display en video. Dit jaar zendt BlooSEM ook 2 cases in, die logischerwijs niet door Daan beoordeeld kunnen worden. Vorig jaar werd BlooSEM genomineerd in de categorie beste lokale campagne, maar greep helaas net naast de prijs. De inzending van de Dutch Search Awards sluit deze week, de genomineerden worden op 30 oktober bekend gemaakt, gevolgd door de feestelijke gala uitreiking op 22 november.

Dutch Search Awards

 Eva-promovenster

  Meer weten over online performance marketing? Neem dan contact op met Eva!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *