Ook je online performance verbeteren? Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!
Blijf op de hoogte
En schrijf je in voor de nieuwsbrief:
Snel naar…
Diensten
Contact
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
035 – 30 30 320
goedgevonden@bloosem.nl
Ook je online performance verbeteren? Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
035 – 30 30 320
goedgevonden@bloosem.nl
5 tips om jouw email marketing te optimaliseren!
/0 Reacties/in Email Marketing /door Sophie VerrilliHoe val je als bedrijf op in die steeds groter wordende inbox en zorg je dat zoveel mogelijk mensen doorklikken? Sophie geeft 5 tips om jouw email marketing te optimaliseren.
Feestdagen checklist; 9 aandachtspunten voor Shopping & Sponsored Products
/0 Reacties/in Google Shopping, Retail Media /door Eva SchouwenaarBlack Friday, Sinterklaas, Kerst. Het is al bijna, dus even een last minute check of jouw leger van elfjes al goed getraind klaar staat voor de grote drukte én of mensen jou wel kunnen vinden tussen al het feestdagen gedruis. We helpen je met 9 aandachtspunten voor Google Shopping en Sponsored Products!
Snel SEO verbeteren, tips voor de doe-het-zelver (deel 1)
/0 Reacties/in Zoekmachine Optimalisatie /door Rene SiedsmaRegelmatig horen we de vraag “hoe kom ik op de #1 plek op de Google resultatenpagina?”. Helaas is daar geen universeel antwoord voor en helaas is die nummer één positie lang niet altijd haalbaar. Toch is het belangrijk om je SEO goed op orde te hebben omdat het gewoon veel scheelt in het aantal organische bezoekers die je website trekt. Hierbij is het vooral belangrijk te mikken op de eerste of tweede resultatenpagina want zeg nou eerlijk, hoe vaak kijk je zelf nog verder dan die tweede pagina?
BlooSEM kennisevent: overleven in de digitale wereld
/0 Reacties/in Online Strategie, Social Advertising, Zoekmachine Adverteren, Zoekmachine Optimalisatie /door Sophie VerrilliHet BlooSEM kennisevent was ook dit keer weer een succes! Waar ons vorige BlooSEM kennisevent zonovergoten was, komt dit keer de regen met bakken uit de hemel. Maar dit mag de pret niet drukken; onze bezoekers hebben rekening gehouden met de files en iedereen is ruim op tijd binnen. De nieuwste trends & ontwikkelingen van o.a. Google Ads, LinkedIn, SEO en content marketing zijn tijdens het event aan bod gekomen.
9 Google Chrome extensies die je écht moet hebben als Online Marketeer!
/2 Reacties/in Web Analytics /door Randy VerschurenAls Online Marketeers, Webmaster of ‘Iemand die iets met internet doet’ wil je natuurlijk zo efficiënt en snel mogelijk werken. Google Chrome geeft ons de mogelijkheid om de al perfect werkende browser nog beter te maken door middel van extensies! In dit blog laten we je 9 Google Chrome Extensies zien die je écht moet hebben als Online Marketeer.
UTM Tracking – Meten is weten!
/0 Reacties/in Web Analytics /door Randy VerschurenIn de online marketing kennen de meeste de regel wel ‘meten is weten’. Echter komen wij als performance online marketing bureau regelmatig accounts en campagnes tegen die helemaal niet of niet op de juiste manier getrackt worden. Dat is natuurlijk hartstikke zonde! Zonder correcte meting is het behoorlijk lastig om achteraf het resultaat, de opbrengsten en misschien nog wel het belangrijkste(!), de learnings te achterhalen van je campagne. Want heeft dat extra Facebookbudget nou wel of niet gezorgd voor een uplift in conversies?
10 Tips om te checken of je Google advertenties goed zichtbaar zijn
/2 Reacties/in Zoekmachine Adverteren /door Isabelle Westra‘Waarom zie ik mijn eigen advertentie niet in Google?’ is een vraag die ons zo nu en dan wordt gesteld door onze klanten. Een hele logische vraag; je huurt een bureau in om middels Google Ads (voorheen Adwords) te adverteren op jouw product/dienst en merknaam en zij geven aan dat de campagne live staat. Natuurlijk wil je dan zelf ook even zien hoe die advertentie er in Google uit ziet. Maar zelf krijg je niet te zien waar je op gehoopt had; je ziet je eigen advertentie niet in de Google zoekresultaten terugkomen. Hoe kan dat nou?
Online marketing stage bij BlooSEM: leerzaam & gezellig!
/0 Reacties/in Werken Bij /door Wouter de ZoeteDe tijd gaat snel voorbij als je het naar je zin hebt! De laatste week van mijn online marketing stage is alweer ingegaan. In mijn eerste blog vertelde ik al dat ik de opleiding E-commerce Marketing & Sales volg aan Hogeschool Tio. In dit blog komen jullie te weten wat ik van mijn stagetijd bij BlooSEM vond en wat ik allemaal heb mogen leren.
De 10 belangrijkste features van de nieuwe Google Ads omgeving
/0 Reacties/in Google Ads (voorheen Adwords), Zoekmachine Adverteren /door Bart HooglandSindskort moet iedere online marketeer eraan geloven; de overgang naar de nieuwe interface van Google Ads (voorheen AdWords). Nu we niet meer terug kunnen naar de “oude” interface, is het wat ons betreft hoog tijd om de wijzigingen en verbeteringen in de nieuwe interface met je te delen. Zodat jij gelijk met een voorsprong kunt beginnen aan deze nieuwe fase in je leven.
Effectief jouw doelgroep bereiken met de juiste targeting!
/0 Reacties/in Display Advertising, Google Ads (voorheen Adwords), Zoekmachine Adverteren /door Pieter van der HeijdenDoelgroepen bereiken gaat anno 2018 steeds minder op basis van aannames en steeds meer op basis van accurate data. Waarbij er in het verleden vaak aannames werden gemaakt op basis van leeftijd en geslacht is er tegenwoordig veel meer data beschikbaar over het gedrag van mensen en hun intentie. Als je alleen op basis van demografische gegevens mensen bereiken je een groot deel van je doelgroep kunt mislopen. In dit blogartikel lees je meer over het effectief bereiken van jouw doelgroep en hoe je hiermee je conversie kunt verhogen.