• GDPR

Is jouw organisatie al GDPR proof?

Wat houdt GDPR in?

Op 25 mei 2018 is de nieuwe privacywet GDPR van kracht gegaan, in Nederland wordt deze wet ook wel de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) genoemd. De AVG vervangt de huidige Nederlandse Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). In elke EU- lidstaat zullen dezelfde regels op het gebied van privacy- en databescherming gaan gelden.

De wet heeft effect op wat je precies mag doen met persoonsgegevens die je verzamelt en verwerkt. Dit gaat nogal wat consequenties hebben voor veel bedrijven. Daarom is het belangrijk dat jouw organisatie zich afvraagt hoe je aan deze wet kan voldoen. Boetes kunnen namelijk zeer hoog oplopen. De Autoriteit Persoonsgegevens kan een boete van 4 procent van de jaaromzet(!) opleggen met een maximum van 20 miljoen euro. Hoe dit in de praktijk gaat uitpakken en of het allemaal wel zo’n vaart zal lopen weet niemand, maar zeker is wel dat je met zulke sancties de GDPR niet links kunt laten liggen.

BlooSEM whitepaper

BlooSEM heeft speciaal voor jou een GDPR whitepaper opgesteld. De whitepaper gaat in op de gevolgen van de GDPR en geeft praktische handvatten om jouw organisatie voor te bereiden op deze complexe wetgeving. Mocht je na het lezen nog vragen hebben of heb je hulp nodig bij het voldoen aan deze nieuwe en belangrijke wet, dan is BlooSEM je graag van dienst.

BlooSEM helpt je met GDPR

Uitvoeren van cookie scan en inventarisatie maken welke cookies nog noodzakelijk zijn
Opstellen van cookie tabel die verwerkt kan worden in de privacy statement en automatisch bijgewerkt wordt
Contactformulieren op de website GDPR compliant maken
Email marketing GDPR proof maken
Google Analytics GDPR compliant maken
Advies bij het opstellen van een privacy statement en verwerkersovereenkomsten

Vraag de GDPR whitepaper nu aan!

Eva-promovenster

Wil jij meer weten over GDPR of een van onze andere diensten?

Neem contact op met Eva voor een vrijblijvend adviesgesprek!

“Ordina heeft al jaren een betrouwbare en vakkundige partner aan BlooSEM. BlooSEM is proactief, kritisch en oplossingsgericht: zo komen we echt verder!”

Brenda Reenders
Brenda ReendersSpecialist Arbeidsmarktcommunicatie

“Een hele prettige samenwerking: BlooSEM denkt mee, is proactief, is flexibel en heeft kennis van zaken.”

Marlies Jansen-Nillessen
Marlies Jansen-NillessenOnline Marketing Manager

“BlooSEM geeft deskundig advies en is proactief!”

Manon Smeeing
Manon SmeeingDeelen Makelaars

Zoekmachine Adverteren

Zoekmachine adverteren



Ultieme pull-marketing; een potentiële klant zoekt naar jouw product, precies dan staat jouw advertentie opvallend in beeld. Altijd aanwezig en pas betalen bij de klik.

App Marketing

App marketingHeeft jouw bedrijf een app maar wordt deze te weinig geïnstalleerd of wil je het gebruik flink stimuleren? BlooSEM boost jouw app met App Marketing!

Conversie Optimalisatie

Conversie optimalisatieWebsitebezoekers die direct afhaken leveren niets op. BlooSEM brengt de pijnpunten in kaart en zoekt samen naar de oplossing om je website op weg te helpen naar meer conversie.

Web Analytics

Web analyticsWat heb je aan duizenden bezoekers op de website als je niet weet of zij de gewenste acties uitvoeren? Web analytics bij BlooSEM levert je hét inzicht waarmee je website en traffic kanalen optimaliseert.

Zoekmachine Optimalisatie

Zoekmachine optimalisatieEen toppositie in de organische zoekresultaten is ‘gratis’ en daarmee een zeer interessant alternatief voor zoekmachine adverteren. Non-branded keywords zijn onze uitdaging!

Content Marketing

content marketing Een content strategie is tegenwoordig vaak het startpunt van het door vertalen van bedrijfsdoelstellingen naar je  doelgroep. BlooSEM denkt graag mee!

Affiliate Marketing

Affiliate marketingDit marketing & sales instrument is zo krachtig dat een adverteerder alleen iets dient te vergoeden wanneer de consument daadwerkelijk tot conversie is overgegaan. No cure, no pay!

Display Advertising

Display marketingDisplay advertising heeft zich opnieuw uitgevonden. Maar zijn automated trading en real time bidding de holy grail of blijft menselijk handelen een must?

Social Advertising

Social advertising

Social media hebben een ware revolutie ontketent. De relatie tussen bedrijf en consument staat volledig op zijn kop. Hoe kunnen social media als Facebook, Twitter en LinkedIn toch bijdragen aan de marketing-doelstellingen?

Email Marketing

Email marketingEmail marketing is één van de meest beproefde online marketingkanalen. Goed te personaliseren, maar ook te automatiseren. En niet te vergeten: een zeer hoge ROI!

Google Shopping

Google Shopping

Google Shopping is hét kanaal bij uitstek om je producten middels een online etalage onder de aandacht te brengen. Door realtime, geautomatiseerd productinformatie te exporteren blijft je productaanbod altijd actueel!

Online Marketing Strategie

Online marketing strategieAmbities, maar nog geen concrete doelen? Doelen, maar nog geen strategie? Strategie, maar nog geen KPI’s? BlooSEM zet je scherp en helpt jou en je organisatie vooruit!