fbpx
bo-medical

bo-medical

Screenshot bo-medical

BlooSEM heeft veel kennis van online advertenties en analyses.
Ze reageren en helpen snel!

Anne Verhagen
Marketing & Communicatie medewerker – bo medical technologies

bo-medical

Bo medical technologies verzorgt de exclusieve distributie en verkoop van cosmedische technologie. Ze benaderen cosmetische verzorging vanuit een medisch perspectief en zijn altijd op zoek naar producten waarvan de effecten onomstreden zijn en waarover gepubliceerd is in toonaangevende medische tijdschriften. Het portfolio bestaat uit producten voor het opsporen en behandelen van huidkanker en producten met esthetische doeleinden, zoals miraDry (oplossing tegen overmatig zweten), Stylage (injectable) en de diVa laser (voor intieme uitdagingen bij vrouwen).

BlooSEM ondersteunt bo-medical in het vergroten van hun online brand-awareness en het genereren van engagement op Facebook. Het voornaamste doel is het genereren van likes op de Facebookpagina’s van miraDry, Stylage en Foreveryoung BBL. Door middel van slimme en geavanceerde doelgroep targeting zijn wij in staat om écht relevante mensen te bereiken en te activeren om de Facebookpagina’s te liken.

  • Flinke groei (600%) in # likes op alle Facebookpagina’s
  • Zeer lage CPL (Cost-per-like) van zo’n € 0,10
  • Groei van merkbekendheid onder bestaande likers
  • Hogere engagement op organische berichten
  • Hoger rendement uit advertenties en organische berichten
blank

Ook je digital performance verbeteren?
Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!