• Enza Zaden

Enza Zaden

Enza Zaden is al drie generaties lang een groenteveredelingsbedrijf waarbij ondernemerschap, langetermijnvisie en innovatie kenmerkend zijn voor de gezonde groei van het bedrijf. Enza Zaden ontwikkelt nieuwe groenterassen die over de hele wereld geteeld, verkocht en gegeten worden. Grote kans dus dat er regelmatig tomaat, komkommer, paprika, sla of andere groenten van Enza Zaden op je bord ligt. De zaden hiervan produceert en verkoopt Enza Zaden wereldwijd.

Enza Zaden streeft ernaar voorop te lopen in hun vakgebied en wil dit graag delen met partners en klanten. Dit gebeurt via de kanalen e-mail en LinkedIn met als doelstellingen; kennisdeling, omzetverhoging en klantbehoud. Om dit te behalen hebben we de e-mail campagnes geoptimaliseerd en hebben we een LinkedIn training op maat verzorgd voor medewerkers van Enza Zaden.

Om erachter te komen hoe websitebezoekers zich gedragen, waar ze naar zoeken en hoe Enza Zaden hun bezoekers het beste kan helpen hebben we Google Tag Manager, Google Analytics en een dashboard geconfigureerd voor Enza Zaden. Met Google Tag Manager meten we bezoekersgedrag, met analytics filteren we de juiste en betrouwbare data eruit en met het dashboard zorgen we voor een duidelijk overzicht van de belangrijkste statistieken.

Samen met Enza Zaden heeft BlooSEM voor de volgende resultaten gezorgd:

  • Meer efficiënte campagne opzet voor e-mail marketing
  • Verbeterde kennis over het beheren en managen van LinkedIn marketing
  • Meetbaar bezoekersgedrag op Enzazaden.com