fbpx

Geberit

Geberit

Geberit

We maken er dagelijks gebruik van: de douche en het toilet. Grote kans dat daar producten gebruikt worden van Geberit. De Europees leider op het gebied van sanitaire producten, zoals bedieningsplaten en inbouwreservoirs voor toiletten, kranen en douche-afvoeren. Continu zijn zij bezig met nieuwe technologiën om het gebruikt van de toilet en douche nog aangenamer te maken.

Geberit vindt dat elk toiletbezoek prettig moet zijn. Niet alleen jouw toiletbezoek, maar ook dat van de mensen voor of na jou. Daarom heeft Geberit de DuoFresh module ontwikkeld! Het stankvrije toiletsysteem waardoor iedereen kan genieten van frisse lucht op het toilet. Om dit nieuwe product te introduceren onder nieuwe gebruikers zijn we gestart met een Facebookcampagne. Door middel van algemene en hypergesegmenteerde doelgroepen creëerden we meer bekendheid voor de DuoFresh. Parallel daaraan liep er ook een remarketingcampagne waarbij gebruikers die al in aanraking zijn geweest met de campagne/website mee konden doen aan de winactie. Daarnaast zijn we in het najaar van 2019 ook gestart met Pinterest Advertising. Ook hier hebben we een brand-awareness campagne opgezet met daarnaast een remarketingcampagne om mensen te attenderen op de winactie.

  • Toename naamsbekendheid Geberit en de DuoFresh Module
  • Een hoog bereik tegen lage kosten-per-klik
  • Grote betrokkenheid bij de advertenties, zowel op Facebook als bij Pinterest
  • Conversiepercentage van 45%
  • Toename in het aantal zoekopdrachten naar een Geberit dealer.
blank

Ook op zoek naar een partner op het gebied van digital marketing? Contact Daan!