fbpx
Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

NVZ

Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

De Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ) is de branchevereniging voor algemene ziekenhuizen en categorale instellingen in Nederland. Zij behartigt de belangen van haar leden op zorginhoudelijk, economisch en sociaal vlak. NVZ heeft met Ziekenhuischeck.nl een platform in het leven geroepen waarmee zij meer inzicht wil geven in de kwaliteit van zorg in Nederlandse ziekenhuizen. Ziekenhuischeck biedt de mogelijkheid ziekenhuizen te vergelijken op o.a. wachttijden, heropnames en de kwaliteit van diverse behandelingen.

De Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen wil Ziekenhuischeck.nl op de kaart zetten in Nederland. Dit betekent dat zij veel verkeer wil trekken naar het platform. Een forse verhoging in het aantal bezoekers van Ziekenhuischeck.nl is dus de doelstelling. Daarnaast wil zij graag gebruikers van concurrerende platformen bereiken en hen overhalen Ziekenhuischeck.nl te gaan gebruiken.

Voor Ziekenhuischeck.nl heeft BlooSEM verschillende SEA campagnes opgezet. Een campagne die zich focust op branding, campagnes gericht op medische termen en een algemene campagne die zich op de gehele zorgmarkt richt. Daarnaast is een DSA campagne (Dynamic Search Ads) opgezet om ook personen te bereiken die buiten de inhoud van de drie andere type campagnes online zoeken.

Samen met de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen zorgt BlooSEM voor de volgende resultaten:

  • 107% groei qua bezoekers
  • 9500 bezoekers in 3 maanden
  • Gemiddelde CTR van 20% (!) Zonder DSA campagne zelfs 27%
  • Ruim 5 pagina’s per sessie uit Google Ads
blank

Ook op zoek naar een partner op het gebied van online marketing?
Neem contact op met Daan!