fbpx

Simyo

Simyo

Zeer goeie en enthousiaste partij op het gebied van online marketing. Ze blijven ook zichzelf ontwikkelen en brengen Simyo jaar in jaar uit naar een hoger niveau. Op het gebied van SEA en online strategie lopen ze echt voorop.

Wierd Beelen
Online Channel Manager – Simyo

Bekijk ook onze casebeschrijving over Simyo op Emerce Eguide

Simyo

Simyo (een merk van KPN) is een relatief jong telecom merk, een echte challenger, die de gevestigde orde samen met BlooSEM flink doet opschudden. Simyo heeft een volledige focus op online: geen winkels, geen televisiereclames of opwaarderen in de supermarkt. Geen wonder dat het voor Simyo van levensbelang is om goed gevonden te worden, online!

www.simyo.nl
www.simyo.nl/telefoons
forum.simyo.nl

Klant sinds 2007 (!)

BlooSEM zorgt dat Simyo ‘always on’ is in Google, Bing, Facebook, Awin… Met voor telecom begrippen relatief lage online media budgetten en vrijwel zonder offline budget is Simyo uitgegroeid tot een volwaardige telecomspeler met duizenden nieuwe klanten per maand. De driver van dit succes is de multi-disciplinaire teamaanpak; structurele kruisbestuiving tussen SEA, Display, Social, Affiliate, en gedegen analyse, advies en optimalisatie van alle online channels, de website en het bestelproces. Ook de zeer prettige lange relatie en de snelle korte communicatie lijnen tussen het BlooSEM en Simyo team dragen elke dag bij aan het succes!

  • Succesvolle lancering van Sim Only en Prepaid proposities
  • Conversies per maand +1000% gegroeid sinds 2007
  • CPO ondanks toenemende concurrentie altijd onder controle
  • Stijgende instroomwaarde, groeiende ARPU
  • Hoog innovatief, snelste toepassing van Google bèta’s in Europa
  • Award winning online marketing, sales & service

Persbericht

Lees ook het persbericht over hoe BlooSEM succesvol machine learning inzet bij de Google Ads campagnes van Simyo.

blank

Ook je digital performance verbeteren?
Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!