Visie en missie
Het aanbod en gebruik van internet blijft maar groeien, de economische waarde neemt alsmaar toe. De pluriformiteit van internet stijgt. De online wereld is razend snel en diffuus…
Missie Bloosem
Het blijft een grote uitdaging om je doelgroep op internet te vinden, in het juiste kanaal, op het juiste moment. En dan moet je je doelgroep ook nog zien te verleiden én te binden aan je merk. De missie van Bloosem is om organisaties online goed gevonden te laten worden en hun ambities helpen waarmaken. Een succesvolle missie zit in de juiste executie!
“Je vindt jezelf goed, maar word je ook goed gevonden?!”
Moderne marketeers:
- Denken bij voorkeur in grote getallen (think global)
- Acteren op basis van lokale waarden en normen (act local)
- Leveren maatwerk voor individu of organisatie (do personal)
Data interpreteren
‘Big data’ is onmisbaar; meten is weten. Data op de juiste wijze interpreteren en omzetten in gezond marketingadvies is een kunst. Specialisten zijn gewenst.
Rendement
Investeringen moeten rendement opleveren. Ben creatief en ga slim om met het beschikbare marketingbudget. Bloosem is specialist, werkt SMART en helpt ambities waar te maken!
De visie & missie van Google
- De visie van Google: Het leveren van relevante zoekresultaten uit alle gegevensbronnen – het internet, de lokale computer van de gebruiker en het bedrijfsnetwerk- waarbij het gebruiksgemak voor de eindgebruiker centraal staat.
- De missie van Google: Alle informatie ter wereld organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar maken.
Synoniemen van de kernwoorden informatie, relevantie en gebruiksgemak komen niet voor niets terug in de visie & missie van Bloosem.
De 10 Waarheden van Google
In de executie van haar missie volgt Bloosem de ’10 Waarheden van Google’:
- Richt je op de gebruiker en de rest volgt vanzelf
- Het beste is om één ding heel erg goed te doen
- Snel is beter dan langzaam
- Democratie op internet werkt
- Niet alleen achter je bureau heb je antwoorden nodig
- Je kunt geld verdienen zonder slecht te zijn
- Er is altijd meer informatie te vinden
- De behoefte aan informatie is grensoverschrijdend
- Ook zonder kostuum kun je serieus zijn
- Uitstekend is gewoon niet goed genoeg