Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste online marketingnieuws? De laatste ontwikkelingen, de nieuwste features en interessante long reads; je leest ze op ons online marketing blog!
Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het...
Strengere privacyregels, minder accurate tracking door adblockers en het plan om third-party cookies volledig uit te faseren. Het zijn genoeg redenen om first-party data te omarmen. Het zorgt tegelijkertijd wel voor een flinke uitdaging, want de overstap naar first-party data is niet simpel. Om je op weg te helpen met...
Hoi, ik ben Richan! Sinds begin februari maak ik deel uit van team Bloosem. Ervaar hier met mij mijn eerste maand, van mijn eerste dag tot wat ik tot nu toe allemaal heb gedaan. Ik zou zeggen, lees met me mee!
SEO blijft een dynamisch vakgebied, ook in 2025. Om ervoor te zorgen dat gebruikers kunnen vinden wat ze zoeken blijft Google – nog steeds de belangrijkste zoekmachine – hun strategieën en daarmee hun algoritmes regelmatig updaten.
Er zijn nog altijd veel bedrijven die hun aanwezigheid op internet niet op orde hebben. Of het nu gaat om een moderne, gebruiksvriendelijke up-to-date website, een goede vindbaarheid in Google of de aanwezigheid op social media, er wordt vaak zonder een sterke aanpak gewerkt. Zonde, natuurlijk. Daar kan de hulp...
Online blijven de ontwikkelingen in een hoog tempo doorgaan. Platformen als Meta, Google en LinkedIn krijgen regelmatig updates, trends veranderen en ook het gedrag van online gebruikers staat niet stil. Het begin van het nieuwe jaar is daarom een perfect moment om even uit te zoomen en naar het grotere...