Kom je bij ons werken? Klik hier voor alle vacatures

Display Advertising

Je merkbekendheid boosten? Een specifieke doelgroep kennis laten maken met je product of dienst? Of verkeer dat al op je website is geweest, maar niet geconverteerd heeft, opnieuw opvolgen? Het kan allemaal met Display Advertising.

Vergroot de merkbekendheid

Gericht targeten van je doelgroep

Voor elke fase van de customer journey

Duidelijk inzicht in resultaten

Hulp nodig? Zo ondersteunt Bloosem met Display Advertising

Aan de hand van jullie marketingdoelstellingen zorgen wij dat jullie doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap ziet. Met de inzet van (responsive) display advertenties of video advertenties bereiken we gebruikers in verschillende fases van de customer journey en optimaliseren we op verschillende KPI’s.

Starten Display marketing

We kunnen direct beginnen met de juiste aanpak. Bloosem helpt met het in kaart brengen wat er past bij jullie bedrijfsdoelstellingen

Een hogere ROI voor jullie Display marketing

Meten is weten – dus nemen we jullie data onder de loep om te kijken wat er beter kan.

Mist de capaciteit om jullie Displaymarketing naar het volgende niveau te tillen?

Bloosem kan hands-on ondersteuning bieden, bijvoorbeeld met het bewerken van beeldmateriaal als het retargeten van doelgroepen; net wat jullie nodig hebben.

Bloosem aanpak team overleg
Bloosem aanpak team overleg

Onze aanpak

Display Advertising is één van de expertises waar we graag in adviseren. Maar waarom is Bloosem de juiste partner voor jullie?

We beginnen eerst met een uitgebreide kick-off. Of het doel nou meer leads, naamsbekendheid of meer sales is: we willen weten wat jullie willen bereiken, wie jullie ideale doelgroep is en waar jullie al op inzetten. Zo ontwikkelen wij een passende strategie.

Tegelijkertijd evalueren we ook graag jullie huidige online marketingstrategie – het totaalplaatje – om te kijken waar jullie meer uit kunnen halen. Is dat alleen Display Advertising of ook andere kanalen?

We houden je op de hoogte met een realtime rapportage, zodat altijd inzichtelijk is hoe het ervoor staat. Maar we leggen het ook graag elke maand aan je uit. En als je tussendoor vragen hebt, dan kan je ons altijd mailen of even bellen.

Voordelen Display Advertising

Beelden trekken de aandacht, maar herhaaldelijk jullie naam of logo laten zien helpt ook immens met de naamsbekendheid.

De kracht van Display zit ‘m naast het visuele aspect ook in de uitgebreide targetingmogelijkheden voor specifieke doelgroepen, die op het juiste moment ingezet kunnen worden. Zo kun je o.a. adverteren op branche gerelateerde websites, op demografische gegevens, locatie of op affiniteit en interesses.

Via retargeting benaderen we een doelgroep die al interesse heeft in jullie; misschien dat ze jullie website al eens hebben bezocht, maar toch dat extra zetje nodig hebben om over te gaan tot conversie. Daar kan dan een specifieke displaybanner voor worden ingezet, die aanzet tot een aankoop of het invullen van een leadformulier.

Omdat Display advertising opgezet wordt via Google Ads, heb je veel meetmogelijkheden. Deze resultaten zijn onmisbaar, omdat deze inzicht bieden in hoe jullie advertenties presteren. En het voordeel is ook dat je deze data kan inzetten voor andere Google Ads campagnes!

Voordelen display advertising

Zo werken we aan jullie succes

We zetten in op een langetermijnsamenwerking en blijven actief betrokken. Alleen door nauw samen te werken kunnen we jullie prestaties continu verbeteren.

We geven je graag advies dat we in 20 jaar tijd hebben opgedaan, dus je kan ons altijd vragen stellen! Dat geldt trouwens niet alleen voor Display advertising, maar bijvoorbeeld ook voor Social Advertising of YouTube advertising.

We zijn meer dan een partner: we zijn jouw vraagbaak, kritische blik en adviseur.