Kom je bij ons werken? Klik hier voor alle vacatures

Meer bezoekers op je website

De juiste aanpak voor je online marketing zorgt voor kwalitatief, converterend verkeer. Maar hoe pak je dit aan en waar moet je op letten? Bloosem kan jullie aantal websitebezoeken op verschillende manieren boosten. Samen kijken we graag naar wat voor jullie de juiste aanpak is om meer verkeer te genereren.

Kwalitatief websiteverkeer

Inzetten op verschillende doelgroepen

Bereik meer potentiële klanten

Groei voor de lange termijn

Meer websitebezoekers  via Digital Performance Marketing

Je krijgt niet zomaar meer bezoekers op je website. Het inzetten van Digital Performance Marketing is een belangrijke tool om meer traffic te genereren voor jullie website. Met de juiste aanpak en advertenties zorgt het ook voor kwaliteit websiteverkeer. Bij Bloosem hanteren we daarom graag een kanaaloverstijgende aanpak, waarbij we niet naar één kanaal kijken als oplossing, maar juist jullie volledige marketing. Dat geldt ook voor meer traffic genereren op jullie website.

Met ons programma voor voor het aantrekken van websitebezoekers, zorgen wij ervoor dat jullie op de juiste momenten zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep.  

Meer websiteverkeer
Voordelen Online Recruitment Marketing

De voordelen van Digital Performance Marketing voor meer websiteverkeer

Digital Performance Marketing is een belangrijk onderdeel om meer traffic te genereren voor jullie website en heeft een aantal voordelen:

Een sterke campagne kan zorgen meer kwalitatief verkeer en daarmee ook voor een grotere merkbekendheid.

Leads en potentiële klanten kunnen gericht en op het juiste moment getarget worden.

Via retargetingcampagnes kan de doelgroep die nog niet converteerde weer naar de website geleidt worden. 

Alle campagnes zijn meetbaar. Door het analyseren van het verkeer creëer je meetbare resultaten die je kunt inzetten voor website optimalisatie.

De websitebezoeker in de customer journey

Als je meer verkeer naar jullie website wilt halen, dan is het belangrijk om rekening te houden met de customer journey Websitebezoekers kunnen namelijk niet alleen op verschillende manieren maar ook momenten met jullie in aanraking komen. Sommige bezoekers zijn misschien al bekend met jullie, anderen nog niet en zullen daardoor niet gelijk converteren. Niet elk kanaal is daarom op elk moment geschikt om een lead te benaderen. Bij Bloosem zorgen we ervoor dat de juiste aanpak wordt ingezet, één die rekening houdt met de customer journey van een websitebezoeker.

Customer journey - recruitment marketing

Meer bezoekers op je website realiseer je met:

De juiste online marketing begint bij een sterke strategie. Je kan je advertenties namelijk gericht inzetten op meer traffic genereren voor je website, maar daar is wel een datagedreven aanpak voor nodig.

Bij Bloosem kijken we naar wat jullie willen bereiken, wat jullie al doen en hoe we meer online verkeer naar jullie website kunnen halen. Daarbij spelen we in op jullie doelgroep, maar haken we ook in op de verschillende fasen van de klantreis.

Samen zetten we niet zomaar een strategie op, maar een online strategie die is focust op het genereren van meer websitebezoekers.

Google Ads biedt verschillende mogelijkheden en platformen om op te adverten. Zo kun je inzetten op de verschillende doelgroepen binnen de customer journey.

Search Engine Advertising (SEA) kan jullie helpen om beter gevonden te worden in de zoekresultaten. Een goede SEA-campagne in Google en Microsoft Ads zorgt er namelijk voor dat jullie advertentie bovenaan de zoekresultaten staat, wat de zichtbaarheid verhoogt – en met de juiste advertentie ook het verkeer. Voor eCommerce is Performance Max ook een interessante toevoeging, omdat daar verschillende platformen kunnen worden ingezet binnen dezelfde campagne.

YouTube Advertising en Display Advertising zijn goede manieren om gevonden te worden door jullie doelgroep die jullie nog niet kent en daardoor niet direct zoekt naar jullie. Deze naamsbekendheid kan zorgen voor toekomstige websitebezoekers.

We zorgen ervoor dat de juiste doelgroep wordt getarget. Ook wanneer jullie zoekmachine advertenties al gebruiken, kunnen we op verschillende manieren ondersteunen om te zorgen voor meer sales.

Ook organisch gevonden worden is belangrijk wanneer je meer bezoekers wilt trekken naar je website. Waar SEA ervoor zorgt om jullie product in de gesponsorde sectie van de zoekresultaten te tonen, helpt SEO (Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie) met gevonden worden op een organische manier, zonder advertenties.

Zowel de technische kant als content speelt een belangrijke rol voor SEO – beide kunnen we bij Bloosem voor jullie oppakken.

Social Advertising is de perfecte manier om gezien te worden op de plekken waar jouw doelgroep al online te vinden is: op social media. Omdat je op veel verschillende platformen kan adverteren, kan je je advertenties toespitsen op een relevante doelgroep en websitebezoek verhogen.

Bloosem helpt jullie met het volledige proces: wij kunnen de advertenties zowel creëren als managen. Daarnaast zorgen wij ervoor dat jullie op de juiste platforms gezien worden.

Voor websitebezoek geldt dat meten ook écht weten is. Waar komen bezoekers vandaag? Welke kanalen hebben meer werk nodig? Waar haken bezoekers af op je website?

Via Web Analytics kunnen we deze vragen beantwoorden en met datagedreven oplossingen komen. Meet je al, maar heb je vooral ondersteuning nodig? Ook daarvoor kan je bij Bloosem terecht.

Samenwerken met team Bloosem

Op zoek naar een Digital Performance Marketingbureau? 

Ons team bestaat uit strategische denkers die houden van digitaal doen. We kijken naar wat jullie willen behalen, maar kijken ook naar wat jullie écht nodig hebben. Ook voor het genereren van meer websitebezoekers blijven we graag lang betrokken bij een organisatie. want zo kunnen we de kwaliteit van het verkeer hoog houden. En daar worden we allebei blij van.

Met ruim 20 jaar expertise is Bloosem een ervaren en strategische partner.

Door niet alleen één campagne te draaien, maar samen te blijven werken, kunnen we de samenwerking blijven ontwikkelen en verbeteren.

Actief betrokken, testen we nieuwe ideeën en tonen we flexibiliteit in het bijsturen van de campagnes.

We zijn meer dan een partner, we zijn jouw vraagbaak, kritische vriend en adviseur.