Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

Bloosem is één van de beste digital marketingbureaus van Nederland!

We zijn enorm trots om te kunnen delen dat Bloosem in de FONK150 voor Best Agencies in 2024 staat! De FONK150 is een ranglijst van FONK magazine met de top marketing- en communicatiebureaus van Nederland. Er is gekeken welke bureaus de meest tevreden klanten hebben, hoe ze scoren op creativiteit en hoe goed ze hun opdrachtgevers helpen als business. 
Bloosem,
6 nov, 2024,

Bloosem staat in de FONK150 Best Agencies 2024!

Voor een positie in de FONK150 Best Agencies moet je gemiddeld een 8 scoren over 13 verschillende factoren, dus dat Bloosem in de lijst staat is dus niet niks. Toen we hoorden dat Bloosem zelfs een 8,95 had gescoord, waren we natuurlijk éxtra trots.

“Het is geweldig nieuws dat we in de FONK150 lijst met Best Agencies staan, maar al helemaal dat we gemiddeld een 8,95 scoren! Zo’n hoge tevredenheid, dat is iets wat we met het hele team bereikt hebben. Ik ben heel benieuwd naar wat we in 2025 zullen behalen. Wij willen onze expertise en impact in ieder geval verder laten groeien.” – Daan Huurdeman, Managing Director bij Bloosem.

Marketingbureau in Utrecht: Bloosem

Bloosem is een Digital Performance Marketingbureau en gevestigd in Utrecht. Met meer dan 20 jaar ervaring heeft Bloosem al heel wat online ontwikkelingen meegemaakt. Met een nieuwe merkidentiteit op zak gaat Bloosem onverminderd door op zowel strategisch vlak als digitaal doen. Of het nu gaat om een betere online zichtbaarheid, meer leads genereren of conversieratio’s verbeteren: Bloosem staat klaar om jullie te helpen, dus neem vooral contact met ons op!

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het schrijven van teksten in één klap makkelijker én sneller geworden. Het is een geweldige tool, maar is het handig om jullie volledige content er door te laten schrijven? In hoeverre moet je als organisatie AI inzetten voor contentcreatie?

Lees meer
First-party data activatie in 4 stappen.

First-party data activatie in 4 stappen.

Strengere privacyregels, minder accurate tracking door adblockers en het plan om third-party cookies volledig uit te faseren. Het zijn genoeg redenen om first-party data te omarmen. Het zorgt tegelijkertijd wel voor een flinke uitdaging, want de overstap naar first-party data is niet simpel. Om je op weg te helpen met het maken van de overgang, vind je in dit blog een stappenplan voor first-party data activatie. Dit blog is vooral de voorbereidende en strategische fase voor het verzamelen, zodat jullie de juiste basis hebben voor het meten van first-party data.

Lees meer