Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

effectgroep* en BlooSEM intensiveren strategische samenwerking

Sinds 1 december werkt Bloosem intensiever samen met de effectgroep*. In dit blog vertellen we er meer over.
Céline Verkade,
3 dec, 2020,

De een bedenkt en maakt content, de ander zorgt dat content online goed gevonden wordt. Het een kan eigenlijk niet zonder het ander? Dat zagen ze bij effectgroep* en Bloosem ook. En toeval of niet, beide bedrijven zaten al in hetzelfde gebouw, Life, in Utrecht. 1 december is Bloosem verhuisd naar de verdieping van effectgroep* en is de strategische samenwerking een feit.

Relevante aandacht voor campagnes

“Het online communicatielandschap wordt steeds uitdagender. Aan de ene kant wordt het lastiger om relevante aandacht voor je content te krijgen, aan de andere kant nemen de digitale kansen in snel tempo toe door data, innovatieve tooling en nieuwe kanalen. Wij beloven onze opdrachtgevers campagnes en content waar ze écht wat aan hebben. Met BlooSEM halen we een online marketing specialist in huis waarmee we die belofte in het digitale landschap nog meer kunnen waarmaken,” vertelt Simon Renes, CEO van effectgroep*.

Content is key

“Wij zijn al 16 jaar specialist in het bedenken en uitvoeren van online marketingstrategieën. Als geen ander weten wij hoe we de juiste mensen bereiken met online advertising, SEA, SEO, social media en affiliate marketing. We zien de laatste jaren dat het échte succes van online campagnes begint met ijzersterke concepten en dito content. Met effectgroep* bieden we onze opdrachtgevers een geïntegreerde oplossing waarmee we meer waarde toevoegen zodat de impact van ons werk groter wordt,” aldus Otto Munsters, Managing Director bij Bloosem.

Wie A zegt…

De twee bedrijven zijn gevestigd in het markante gebouw Life in Utrecht. Bloosem in Tower B, effectgroep* in Tower A. Wat begon met een kop koffie groeide uit tot het inzicht dat een samenwerking tussen effectgroep* en Bloosem écht meerwaarde biedt aan de opdrachtgevers van beide bedrijven. Dat 1+1 inderdaad 3 is, werd bevestigd door de positieve resultaten van enkele samenwerkingen. “Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en de samenwerking te intensiveren”, zegt Renes.

Praktisch en pragmatisch

“Bloosem trekt bij effectgroep* in zodat we de samenwerking voor opdrachtgevers en collega’s zo praktisch mogelijk houden. Dat past goed bij mij en Simon: korte lijnen en snel schakelen,” sluit Munsters af.

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het schrijven van teksten in één klap makkelijker én sneller geworden. Het is een geweldige tool, maar is het handig om jullie volledige content er door te laten schrijven? In hoeverre moet je als organisatie AI inzetten voor contentcreatie?

Lees meer
First-party data activatie in 4 stappen.

First-party data activatie in 4 stappen.

Strengere privacyregels, minder accurate tracking door adblockers en het plan om third-party cookies volledig uit te faseren. Het zijn genoeg redenen om first-party data te omarmen. Het zorgt tegelijkertijd wel voor een flinke uitdaging, want de overstap naar first-party data is niet simpel. Om je op weg te helpen met het maken van de overgang, vind je in dit blog een stappenplan voor first-party data activatie. Dit blog is vooral de voorbereidende en strategische fase voor het verzamelen, zodat jullie de juiste basis hebben voor het meten van first-party data.

Lees meer