Bloosem staat voor de 7e keer op een rij in de Emerce100!

Nieuwe managing director voor digital performance marketingbureau Bloosem

Daan Huurdeman is per februari 2023 aangesteld als managing director van digital performance marketingbureau Bloosem. Daan neemt het stokje over van oprichter Otto Munsters. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het 12-koppige team en het verder uitbouwen van duurzame, strategische partnerships.
Bloosem,
23 feb, 2023,

Utrecht, 23 februari 2023 – Daan Huurdeman is per februari 2023 aangesteld als managing director van digital performance marketingbureau Bloosem. Daan neemt het stokje over van oprichter Otto Munsters. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het 12-koppige team en het verder uitbouwen van duurzame, strategische partnerships.

Bloosem werd in 2004 opgericht. Als één van de eersten in Nederland specialiseerde Bloosem zich in zoekmachinemarketing, SEA. Inmiddels is het aantal digital marketingdiensten flink gegroeid en begeleidt Bloosem organisaties in tal van branches met het uitdenken en uitvoeren van resultaatgerichte digital marketingstrategieën. Naast strategieontwikkeling kunnen organisaties er terecht voor de juiste vertaalslag naar de praktijk, bijvoorbeeld in de vorm van online recruitment middels social advertising of branding met video advertising en display advertising.

Klanten strategisch verder helpen

Daan heeft ruim 15 jaar ervaring in digital marketing. In 2017 kwam hij bij Bloosem aan boord als Digital Marketing Consultant. Daan: “Ik ben een echte generalist en krijg er energie van om onze klanten strategisch verder te helpen. Hun doelstellingen vormen hierbij het uitgangspunt. Wij kijken vervolgens hoe digital marketing hieraan kan bijdragen en wat de beste aanpak is om de doelstellingen te behalen.”

Daan Huurdeman directeur Bloosem en Otto Munsters

Ideale opvolger

Met zijn scherpe oog voor marktontwikkelingen, strategie, performance en partnerships is Daan volgens Otto de ideale kandidaat om hem op te volgen als Managing Director. Otto: “Voor mij is het na 18 jaar tijd om een stapje terug te doen. Ik ga me richten op het financieel management en laat de ruimte aan de jongere generatie. Daan is een echte peoplemanager, heeft jarenlange kennis en ervaring in de branche en is gedreven om onze klanten vooruit te helpen.”

Sparringpartner zijn voor klanten

Welke toekomstplannen Daan heeft voor Bloosem? Daan: “Het lijkt me fantastisch als we organisaties nóg meer vanuit strategie verder kunnen helpen. We willen hierbij in een vroeger stadium met organisaties om tafel. Klanten komen nu nog vaak bij ons met de mededeling dat ze ‘iets’ willen met – bijvoorbeeld – contentmarketing. Wij draaien dit om. Wat is je doel, wat wil je bereiken? Dáár gaat het om. Als we dan doorvragen, kan het zomaar blijken dat er slimmere oplossingen zijn dan contentmarketing om die doelstelling te behalen. Die sparringpartner zijn voor klanten, is wat ons drijft.”

18 jaar kennis en ervaring

Daan borduurt daarnaast graag verder op dat wat er al staat. Hij licht toe: “Bij Bloosem hebben we meer dan 18 jaar kennis en ervaring in huis. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten. Zo blijven we onverminderd inspelen op actuele marktontwikkelingen. We zien wat er speelt in de markt, hoe dit onze klanten raakt en hoe we hier als Bloosem bij kunnen helpen. Zo ontwikkelden we een programma voor online recruitment marketing naar aanleiding van de krappe arbeidsmarkt. Met dit programma helpen we organisaties hun vacatures op de juiste kanalen onder de aandacht te brengen bij hun doelgroep, zodat zij vacatures sneller invullen. Ik kijk ernaar uit om telkens nieuwe proposities in de markt te zetten met ons kundige team!”

Lees hier de volledige longread inclusief vooruit en terugblik door Daan en Otto.

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

Meer dan alleen verkopen: zo haal je alles uit je e-commerce marketing

Meer dan alleen verkopen: zo haal je alles uit je e-commerce marketing

Meer bereik, meer klanten, meer sales. De belofte van e-commerce klinkt simpel, maar in de praktijk lopen veel webshops tegen dezelfde uitdagingen aan, zoals stijgende advertentiekosten, dalende marges en een doelgroep die steeds minder gevoelig is voor “koop nu!”-boodschappen. De vraag is dan ook niet óf je inzet op digital performance marketing – maar hoe jullie het slim en duurzaam aanpakken.

Lees meer
Afbeeldingen optimaliseren voor betere resultaten op jullie website: zo doe je dat.

Afbeeldingen optimaliseren voor betere resultaten op jullie website: zo doe je dat.

Voor jullie website wil je natuurlijk relevante, aantrekkelijke afbeeldingen. De selectie aan afbeeldingen en de opmaak zijn immers van groot belang voor de uitstraling en visuele representatie van jullie als bedrijf. Het is echter wel belangrijk om jullie afbeeldingen een beetje aandacht te geven vóór het uploaden. Onbewerkte afbeeldingen kunnen namelijk de laadtijd vertragen en, ja, zelfs de SEO-prestaties negatief beïnvloeden. Door afbeeldingen te optimaliseren, verbeter je niet alleen de gebruikerservaring, maar ook jullie zichtbaarheid in zoekmachines.

Lees meer