Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

Nieuwe managing director voor digital performance marketingbureau Bloosem

Daan Huurdeman is per februari 2023 aangesteld als managing director van digital performance marketingbureau Bloosem. Daan neemt het stokje over van oprichter Otto Munsters. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het 12-koppige team en het verder uitbouwen van duurzame, strategische partnerships.
Bloosem,
23 feb, 2023,

Utrecht, 23 februari 2023 – Daan Huurdeman is per februari 2023 aangesteld als managing director van digital performance marketingbureau Bloosem. Daan neemt het stokje over van oprichter Otto Munsters. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het 12-koppige team en het verder uitbouwen van duurzame, strategische partnerships.

Bloosem werd in 2004 opgericht. Als één van de eersten in Nederland specialiseerde Bloosem zich in zoekmachinemarketing, SEA. Inmiddels is het aantal digital marketingdiensten flink gegroeid en begeleidt Bloosem organisaties in tal van branches met het uitdenken en uitvoeren van resultaatgerichte digital marketingstrategieën. Naast strategieontwikkeling kunnen organisaties er terecht voor de juiste vertaalslag naar de praktijk, bijvoorbeeld in de vorm van online recruitment middels social advertising of branding met video advertising en display advertising.

Klanten strategisch verder helpen

Daan heeft ruim 15 jaar ervaring in digital marketing. In 2017 kwam hij bij Bloosem aan boord als Digital Marketing Consultant. Daan: “Ik ben een echte generalist en krijg er energie van om onze klanten strategisch verder te helpen. Hun doelstellingen vormen hierbij het uitgangspunt. Wij kijken vervolgens hoe digital marketing hieraan kan bijdragen en wat de beste aanpak is om de doelstellingen te behalen.”

Daan Huurdeman directeur Bloosem en Otto Munsters

Ideale opvolger

Met zijn scherpe oog voor marktontwikkelingen, strategie, performance en partnerships is Daan volgens Otto de ideale kandidaat om hem op te volgen als Managing Director. Otto: “Voor mij is het na 18 jaar tijd om een stapje terug te doen. Ik ga me richten op het financieel management en laat de ruimte aan de jongere generatie. Daan is een echte peoplemanager, heeft jarenlange kennis en ervaring in de branche en is gedreven om onze klanten vooruit te helpen.”

Sparringpartner zijn voor klanten

Welke toekomstplannen Daan heeft voor Bloosem? Daan: “Het lijkt me fantastisch als we organisaties nóg meer vanuit strategie verder kunnen helpen. We willen hierbij in een vroeger stadium met organisaties om tafel. Klanten komen nu nog vaak bij ons met de mededeling dat ze ‘iets’ willen met – bijvoorbeeld – contentmarketing. Wij draaien dit om. Wat is je doel, wat wil je bereiken? Dáár gaat het om. Als we dan doorvragen, kan het zomaar blijken dat er slimmere oplossingen zijn dan contentmarketing om die doelstelling te behalen. Die sparringpartner zijn voor klanten, is wat ons drijft.”

18 jaar kennis en ervaring

Daan borduurt daarnaast graag verder op dat wat er al staat. Hij licht toe: “Bij Bloosem hebben we meer dan 18 jaar kennis en ervaring in huis. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten. Zo blijven we onverminderd inspelen op actuele marktontwikkelingen. We zien wat er speelt in de markt, hoe dit onze klanten raakt en hoe we hier als Bloosem bij kunnen helpen. Zo ontwikkelden we een programma voor online recruitment marketing naar aanleiding van de krappe arbeidsmarkt. Met dit programma helpen we organisaties hun vacatures op de juiste kanalen onder de aandacht te brengen bij hun doelgroep, zodat zij vacatures sneller invullen. Ik kijk ernaar uit om telkens nieuwe proposities in de markt te zetten met ons kundige team!”

Lees hier de volledige longread inclusief vooruit en terugblik door Daan en Otto.

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

Trendonderzoek social mediagebruik 2025

Trendonderzoek social mediagebruik 2025

Al sinds 2010 voert onderzoeksbureau Newcom het grootste onderzoek naar social media uit onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder. Social Media is natuurlijk niet meer weg te denken uit ons leven. Dankzij dit onderzoek is er elk jaar interessante data over het gebruik van social media in Nederland. Als organisatie is het ook goed om te beseffen hoeveel tijd gebruikers spenderen op verschillende kanalen. Want dit zijn ook de platformen waar jullie naamsbekendheid, betrokkenheid en leads uit kunnen halen. Dus op welke kanalen bevindt jullie doelgroep zich?

lees meer
Online marketing trends 2025: 3 verbeteringen voor direct resultaat

Online marketing trends 2025: 3 verbeteringen voor direct resultaat

Om te blijven scoren met jullie online marketing, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de laatste trends en ontwikkelingen. In dit blog vind je 3 verbeteringen voor direct resultaat in jullie online marketing. Dus lees verder – en lees je in over de belangrijkste online marketingtrends voor 2025!

lees meer
5 Social media trends voor 2025

5 Social media trends voor 2025

In onze blog over SEA en SEO, heb je kunnen lezen dat de ontwikkelingen online in een hoog tempo doorgaan. Dat geldt ook voor Social. Sociale media-platformen zoals Instagram, TikTok en LinkedIn lanceren voortdurend nieuwe functies en ook algoritmes veranderen continu. Dit betekent dat het belangrijk is om ook in jullie Social-aanpak rekening te houden met de belangrijkste ontwikkelingen in de wereld van social media advertising.

lees meer