Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

Simyo bekroond tot Beste Prepaid Provider

Simyo is voor de 11e keer (!) bekroond tot Beste Prepaid Provider! Een prestatie waar we bij Bloosem enorm trots op zijn.
Kim Platenkamp,
28 mei, 2024,

Prepaidsimkaart.net en prepaidsimkaarten.nl doen jaarlijks onderzoek naar de beste prepaid provider. Dit jaar ontvangt Simyo 227 van de 304 punten die totaal te behalen vallen. En dat betekent dat Simyo opnieuw bekroond is tot Beste Prepaid Provider van Nederland. Simyo behaalt de hoogste score op de scherpe tarieven voor prepaid. Maar het feit dat Simyo eSIM aanbiedt voor prepaid, een goede app heeft waarin je alles makkelijk zelf kan regelen én dat de klantenservice goed bereikbaar is hebben er ook voor gezorgd dat Simyo ook dit jaar weer op nummer 1 staat.

Bloosem Digital Marketing Partner Simyo

Simyo en Bloosem zijn al meer dan 10 jaar partners op het gebeid van online performance marketing. Onze specialisten zorgen voor de SEA, E-tail en Affiliate Marketing activiteiten van Simyo. Naast performance marketing zijn we ook betrokken bij de SEO contentcreatie.

We beschouwen Affiliate Marketing als een cruciaal onderdeel voor de zichtbaarheid en online performance van Simyo. Hierbij is een goede relatie met onze publishers, zoals vergelijkssites en (telecom)blogs, ook erg belangrijk. Daar zet team Bloosem zich dagelijks voor in, samen met ons partnernetwerk Awin. We focussen continue op het verbeteren en versterken van bestaande samenwerkingen. En natuurlijk het vinden van nieuwe kansen!

Simyo bekroond tot Beste Prepaid Provider

Elk jaar roept Wesley Kelder, eigenaar van Muscle Media, de Beste Prepaid Provider uit. Dit wordt gedaan op basis van een uitgebreid en onafhankelijk onderzoek met 38 criteria die de kwaliteit van de prepaid providers beoordelen. Denk aan prijzen, bundels, internetsnelheid, klantenservice, zelfservice en communicatie. Zo toont Muscle Media de duidelijke verschillen tussen providers en worden ze gestimuleerd om het aanbod nóg aantrekkelijker te maken. Dit houdt Simyo en zijn marketing partners scherp. We gaan voor bekroning nummer 12 in 2024-2025!

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het schrijven van teksten in één klap makkelijker én sneller geworden. Het is een geweldige tool, maar is het handig om jullie volledige content er door te laten schrijven? In hoeverre moet je als organisatie AI inzetten voor contentcreatie?

Lees meer
First-party data activatie in 4 stappen.

First-party data activatie in 4 stappen.

Strengere privacyregels, minder accurate tracking door adblockers en het plan om third-party cookies volledig uit te faseren. Het zijn genoeg redenen om first-party data te omarmen. Het zorgt tegelijkertijd wel voor een flinke uitdaging, want de overstap naar first-party data is niet simpel. Om je op weg te helpen met het maken van de overgang, vind je in dit blog een stappenplan voor first-party data activatie. Dit blog is vooral de voorbereidende en strategische fase voor het verzamelen, zodat jullie de juiste basis hebben voor het meten van first-party data.

Lees meer