Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

Bloosem is officieel Bronze Partner van Channable!

Met trots delen we dat Bloosem nu officieel Bronze Partner is van Channable! Met deze samenwerking onderstrepen we onze expertise op het gebied van feedmanagement en e-commerce oplossingen.
Bloosem,
19 dec, 2024,

In het dynamische e-commercelandschap biedt Channable een krachtig platform dat feedmanagement vereenvoudigt en optimaliseert. Hierdoor kunnen wij de prestaties van verschillende webshops op een efficiënte manier maximaliseren. Enkele voordelen van Channable:

  • Uitgebreide integratie: Via Channable heb je de mogelijkheid om te koppelen met meer dan 2.500 verkoopkanalen, waaronder Google Shopping en Meta;
  • Automatisch feedbeheer: Productupdates, prijswijzigingen en voorraadbeheer worden geautomatiseerd;
  • Maatwerk feeds: Feeds voor specifieke platformen zoals Instagram, Marktplaats en Google Ads kunnen makkelijk geoptimaliseerd en gepersonaliseerd worden;
  • Campagne-automatisering: Je kunt automatisch advertentiecampagnes, -groepen en zoekwoorden genereren voor diverse kanalen.

Bloosem’s expertise in Channable

Met onze Bronze Partner-status kunnen we jullie nog beter ondersteunen bij:

  • Het opzetten en beheren van strategische e-commercecampagnes;
  • Het integreren en optimaliseren van productfeeds voor maximale impact;
  • Het verbeteren van productzichtbaarheid en conversieratio’s op meerdere platformen.

Met onze kennis van zowel Channable als Digital Performance Marketing kunnen wij jullie online verkoop een flinke boost geven!

Bloosem: jullie partner in digital performance

Deze nieuwe mijlpaal sluit perfect aan bij onze missie om bedrijven te helpen om meer te halen uit hun Digital Marketing. Onze expertise in feedmanagement, gecombineerd met de mogelijkheden van Channable, maakt ons daarom de ideale partner voor jullie e-commerce uitdagingen!

Wil je ontdekken hoe Bloosem en Channable jouw online prestaties kunnen boosten? Neem contact met ons op via het formulier rechts op de pagina.

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

Zóveel mensen gebruiken social media. Ook jullie doelgroep!

Zóveel mensen gebruiken social media. Ook jullie doelgroep!

Dat social media populair is, dat weten we wel. Maar wist je ook dat het gebruik ervan ook nog steeds stijgt? De groep gebruikers is divers en de platformen die vooral populair zijn onder jongeren, worden ook steeds breder gebruikt, wat ze nét nog wat interessanter maakt voor bedrijven. In deze blog lees je alles over hoeveel mensen social media gebruiken en waarom het voor bedrijven goed is om daarop te marketen.

Lees meer
De European Accessibility Act (EAA): wat zijn de gevolgen voor websites en apps van bedrijven? 

De European Accessibility Act (EAA): wat zijn de gevolgen voor websites en apps van bedrijven? 

In Nederland zijn er meer dan 4 miljoen mensen met een beperking. Door vergrijzing groeit deze groep alleen maar. Mensen kunnen daarom om uitlopende redenen moeite hebben met het gebruiken van digitale diensten, websites en apps. Toegankelijkheid is echter een fundamenteel recht, vandaar dat de European Accessibility Act (EAA) tot leven is geroepen. In dit blog lees je wat de gevolgen zijn voor bedrijven die met name online gefocust zijn.

Lees meer
AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het schrijven van teksten in één klap makkelijker én sneller geworden. Het is een geweldige tool, maar is het handig om jullie volledige content er door te laten schrijven? In hoeverre moet je als organisatie AI inzetten voor contentcreatie?

Lees meer