Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

Persbericht: Een make-over voor digital marketingbureau Bloosem met een blik op de toekomst

Digital performance marketingbureau Bloosem lanceert een vernieuwde website en introduceert daarmee zijn nieuwe huisstijl.
Bloosem,
3 sep, 2024,

Het digitale marketingbureau bestaat al ruim 20 jaar en heeft daarmee heel wat online veranderingen meegemaakt. Bloosem gaat onverminderd door, maar wel met een frisse blik. De focus op langdurige samenwerkingen blijft daarbij een centraal onderdeel van de aanpak. Uit eigen ervaring weet Bloosem dat klanten daar de beste resultaten mee kunnen behalen. Ze willen daarbij niet enkel een bureau zijn dat je digitale marketing overneemt. In plaats daarvan is Bloosem een partner, waar je terecht kan met al je vragen, maar waar ook met een kritische blik gekeken wordt naar je digital marketing.

Bij Bloosem weten ze als geen ander dat een one-size-fits-all strategie niet genoeg is als je écht het meeste wilt halen uit je digitale marketing. Zowel de strategische aanpak als de uitvoering blijven daarom het hart van de werkzaamheden. De hernieuwde aanpak is daarom ook goed samen te vatten met Bloosems nieuwe tagline “Strategisch denken, digitaal doen”.

 “Met de nieuwe website zetten we onze aanpak voor digital marketing duidelijk op de kaart. Ik ben enorm trots dat we ons na 20 jaar kunnen blijven vernieuwen en dat we voortbouwen op waar we goed in zijn: zowel een strategische als uitvoerende aanpak voor digital marketing.” – Daan Huurdeman, Managing Director Bloosem

Nieuwe website en huisstijl

Met de vernieuwde strategie was het digital marketingbureau de herkenbare huisstijl – met de vrolijke bij, lichtblauw en ‘BlooSEM’ – ontgroeid. Het was tijd voor een uitstraling die beter past bij de visie en waarden van Bloosem anno 2024. 

Ook het logo van Bloosem heeft een update gekregen, met een knipoog naar het oude ontwerp. De bij blijft immers relevant en past nog altijd bij het team dat intensief samenwerkt en kennis en kunde overbrengt aan klanten. Bloosem blijft zich ook inzetten voor de bij en ondersteunt de Bijenstichting met website usability advies, SEO en Google Ad Grants campagnes. 

Hulp nodig met digital performance marketing?

Of het nu gaat om een betere online zichtbaarheid, meer leads genereren of conversieratio’s verbeteren: Bloosem staat klaar om jullie te helpen. Heb je vragen, opmerkingen of interesse in een samenwerking? Neem contact op met Bloosem via de vernieuwde website.

Rebranding: Communicatiebureau effectgroep*

Website: Maintain Design

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

AI inzetten voor contentmarketing: een goed idee?

Contentmarketing is een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie. Voor welk kanaal je ook schrijft: het is het startpunt van het doorvertalen van waar jullie als bedrijf voor staan. SEO, SEA, social, e-mailmarketing: je ontkomt niet aan online content! Met de opkomst van ChatGPT en andere generatieve AI is het schrijven van teksten in één klap makkelijker én sneller geworden. Het is een geweldige tool, maar is het handig om jullie volledige content er door te laten schrijven? In hoeverre moet je als organisatie AI inzetten voor contentcreatie?

Lees meer
First-party data activatie in 4 stappen.

First-party data activatie in 4 stappen.

Strengere privacyregels, minder accurate tracking door adblockers en het plan om third-party cookies volledig uit te faseren. Het zijn genoeg redenen om first-party data te omarmen. Het zorgt tegelijkertijd wel voor een flinke uitdaging, want de overstap naar first-party data is niet simpel. Om je op weg te helpen met het maken van de overgang, vind je in dit blog een stappenplan voor first-party data activatie. Dit blog is vooral de voorbereidende en strategische fase voor het verzamelen, zodat jullie de juiste basis hebben voor het meten van first-party data.

Lees meer