BlooSEM & Google Workshop

Bepaal je online strategie aan de van het See-Think-Do-Care model

Aan de hand van het “See-Think-Do-Care” model en concrete voorbeelden ‘nemen we je mee op customer journey’.

Je leert welke fasen in de gemiddelde klantreis te onderscheiden zijn en op welke manier je je doelgroep het beste kan aanspreken in elke fase om uiteindelijk een hoge conversie te behalen. Daarbij ondervind je hoe je marketinginstrumenten zoals Google Adwords en Google Display succesvol kan inzetten voor jouw organisatie.

Aan de hand van klantcases worden de verschillende fases toegelicht, waarna we middels een workshop voor jouw bedrijf aan de slag gaan. De juiste vertaalslag van strategie naar praktijk!

Dit exclusieve kennisevent organiseert BlooSEM in samenwerking met Google voor een select gezelschap van circa 30 personen. Tijdens het event krijg je de unieke kans om vragen te stellen en te netwerken. Zorg dus dat je erbij bent en meld je snel aan!

Het event van 19 september is afgelast. Op 30 oktober organiseert BlooSEM een eigen kennisevent. Meld je aan!

Sfeerimpressie

Bekijk hier de video van het vorige kennisevent van BlooSEM & Google:

Voor wie?

Marketing en communicatie professionals, online marketeers, marketing managers, directeur eigenaren van midden- en grootbedrijf.

Waar?

Google Nederland, Claude Debussylaan 34, Amsterdam

Wanneer?

Het event van 19 september is afgelast. Op 30 oktober organiseert BlooSEM een eigen kennisevent. Meld je aan!

Meld je aan voor dit event: