fbpx

Display Advertising

Display Advertising

Display Advertising

Je merkbekendheid boosten? Een specifieke doelgroep kennis laten maken met je product of dienst? Of verkeer dat al op je website is geweest, maar niet geconverteerd heeft, opnieuw opvolgen? Het kan allemaal met display advertising.

BlooSEM maakt hiervoor gebruik van het See, Think, Do, Care-model. Aan de hand van jouw marketingdoelstellingen zorgen wij dat jouw doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap ziet. Met de inzet van (responsive) display advertenties of video advertenties bereiken we gebruikers in verschillende fases van de customer journey  en optimaliseren we op verschillende KPI’s.

Display advertising
See-Think-Do-Care

BlooSEM aanpak op hoofdlijnen

Een samenwerking met BlooSEM betekent dat we gezamenlijk gaan kijken hoe we het See, Think, Do, Care-model gaan inzetten. Wat zijn je doelstellingen? Welke KPI’s kunnen we hierbij definiëren? Hoe richten we de targeting in zodat we in elke fase de juiste doelgroep bereiken? Realiseer je daarbij dat display advertising geen ‘one stop solution’ is, maar onderdeel van je totale (online) advertentiestrategie. 

Voordelen display advertising

  • Boosten van naamsbekendheid
  • Bereiken van je doelgroep in elke fase van de customer journey
  • Gericht targeten van je doelgroep
  • Duidelijk inzicht in resultaten

Prospects genereren met merkbekendheid en verkeer

Aan de hand van specifieke targeting benaderen we een doelgroep. Zo kun je o.a. adverteren op branche gerelateerde websites, op demografische gegevens, locatie of op affiniteit en interesses. Deze mensen hebben je website nog niet eerder bezocht, maar zijn mogelijk wel geïnteresseerd in je product of dienst. Dit zorgt voor een toename in merkbekendheid, maar ook voor groei in verkeer naar de website.

Display advertising - locatie
Display retargeting

Conversies en leads genereren met retargeting

Met retargeting benaderen we een doelgroep die al eens eerder je website bezocht heeft. Zij hebben al eens eerder interesse getoond in je product of dienst. Mogelijk hebben ze nog een extra zetje nodig om over te gaan tot conversie. Er wordt dan ook een displaybanner vertoond die aanzet tot koop of invullen van een leadformulier.

blank

Ook je bereik boosten met Display Advertising?
Contact Sander!