LinkedIn Advertising

Ook jouw doelgroep is op LinkedIn te bereiken. Waar kunnen we jullie mee helpen?

B2B leadgeneratie

LinkedIn Advertising biedt unieke targeting mogelijkheden en is een interessant kanaal voor (B2B) leadgeneratie. Zoek je buyers uit een bepaalde branche? Of CEO’s van grote bedrijven? Wat je doelgroep ook is, op LinkedIn is er een manier om ze te targeten. Dit kan onder andere middels functietitel, branche, bedrijfsgrootte en regio, maar ook door het uploaden van bedrijfslijsten die tot jouw doelgroep behoren.

Linkedin Advertising

Employer branding

Hebben jullie moeilijk invulbare vacatures? LinkedIn is in deze krappe arbeidsmarkt een mooi kanaal om je bedrijf te profileren voor toekomstige werknemers. Dit wordt ook wel Employer Branding genoemd. Jullie weten alles over het bedrijf, wij weten hoe we jullie online als toffe werkgever op de kaart kunnen zetten. De vacatures zelf kunnen we middels LinkedIn-campagnes uitzetten bij jouw doelgroep.

Promotie voor events

Bieden jullie een training of cursus aan? Of organiseer je een kennisevent? LinkedIn Advertising is zeer geschikt voor de promotie daarvan. Mogelijke cursisten bereiken we door bijvoorbeeld op interesses, vaardigheden of lidmaatschap van relevante groepen te targeten. Met het dalende organische bereik kan je eventpost wel een boost gebruiken!

  • Voor wie is LinkedIn Advertising?

    Met meer dan 4,6 miljoen zakelijke gebruikers in Nederland – waarvan 0,6 miljoen iedere dag – is LinkedIn voor iedere organisatie de moeite waard. LinkedIn kun je inzetten voor de verschillende fases van de customer journey – lees meer over het See, Think, Do, Care model en onze aanpak.

  • Wat heb ik nodig om te adverteren op LinkedIn?

    Om te kunnen adverteren op LinkedIn heb je een bedrijfspagina nodig. Hebben jullie deze nog niet, kunnen we jullie daarbij ondersteunen. We richten het LinkedIn advertentie account in. Voor de advertenties is een landingspagina en beeldmateriaal nodig.

  • Wat kost LinkedIn Advertising?

    ‘Adverteren op LinkedIn is duur’ is iets wat we vaak horen. Dit hangt echter helemaal van je doelgroep af – hoe specifieker je target, hoe hoger de klikprijs. Bovendien; een kwalitatieve B2B lead levert al gauw een paar duizend euro op. Dat is een goede ROI! Adverteren op LinkedIn kan al met een mediabudget van €10 per dag per campagne. Neem contact met ons op voor meer informatie over jouw branche. LinkedIn Advertising uitbesteden vergt een investering op basis van uren. Dat kan al vanaf 4 uur per maand.

  • Waar komt mijn advertentie dan te staan?

    Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden op LinkedIn. Je kunt met een banner adverteren aan de rechterkant of met ‘Sponsored updates’ in de tijdlijn. Ook is het mogelijk om een video te promoten op het netwerk. Op basis van de campagne adviseren we over het meest geschikte advertentieformat.

Samenwerking met LinkedIn

Wij werken nauw samen met LinkedIn zodat we de nieuwste ontwikkelingen als eerste zelf kunnen testen. Via het LinkedIn Marketing Lab krijgen we van onze accountmanagers de laatste kennis.

Lees hier de laatste updates, trends & tips voor 2019.

LinkedIn marketing lab

Samenwerken met BlooSEM kan in verschillende vormen:

  • Opleiding & consultancy op

    afstand vanaf 4 uur

  • Jij
  • Uitbesteding per specialisme

    vanaf 8 uur

  • Wij

 Daan-promovenster

 Ook starten met LinkedIn Advertising? Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!