LinkedIn

LinkedIn adverteren

LinkedIn is het grootste zakelijke sociale netwerk van Nederland met meer dan acht miljoen accounts en 771.000 dagelijkse gebruikers. Het is niet alleen een ideaal kanaal om je netwerk te onderhouden, maar ook om als professional of bedrijf kennis te delen en geïnspireerd te raken.

De afgelopen jaren is de populariteit voor adverteren gegroeid. Dat komt mede doordat het gebruik van het kanaal blijft toenemen en omdat je heel gericht kunt targeten. Dat maakt het een ideaal platform voor leadgeneratie, naamsbekendheid, realiseren van websitebezoek, maar ook om nieuw talent te werven.

blank

Waar kun je LinkedIn Advertising voor inzetten?

B2B Leadgeneratie

LinkedIn Advertising biedt unieke targeting mogelijkheden en is een interessant kanaal voor (B2B) leadgeneratie. Zoek je buyers uit een bepaalde branche? Of CEO’s van grote bedrijven? Wat je doelgroep ook is, op LinkedIn is er een manier om ze te targeten. Dit kan onder andere middels functietitel, branche, bedrijfsgrootte en regio, maar ook door het uploaden van bedrijfslijsten die tot je doelgroep behoren.

Employer branding

Op zoek naar een nieuwe collega met een bepaald profiel? Via LinkedIn kun je de vacature heel gericht onder de aandacht brengen bij de juiste doelgroep. Daarnaast is LinkedIn ook een mooi kanaal om je bedrijf te profileren voor toekomstige werknemers. Dit wordt ook wel ‘Employer Branding’ genoemd. Jullie weten alles over het bedrijf, wij weten hoe we jullie online als toffe werkgever op de kaart kunnen zetten.

Promotie van Events

Bieden jullie een training of cursus aan? Organiseer je een kennisevent? LinkedIn Advertising is zeer geschikt voor de promotie daarvan. Mogelijke cursisten bereiken we door bijvoorbeeld op interesses, vaardigheden of lidmaatschap van relevante groepen te targeten. Met het dalende organische bereik kan je eventpost wel een boost gebruiken!

Meer over LinkedIn

LinkedIn trainingen

Benieuwd wat je als bedrijf allemaal met LinkedIn kunt? Wij verzorgen ook trainingen over LinkedIn. We kunnen de training geheel op maat maken. Denk bijvoorbeeld aan een training over organische content op LinkedIn en alle mogelijkheden hierin. Of juist de paid advertising kant van LinkedIn, zoals het plaatsen van gesponsorde berichten. Een combinatie van deze twee is uiteraard mogelijk. De inhoud en datum van de training kan besproken worden.

Samenwerking met LinkedIn

Wij werken nauw samen met LinkedIn zodat we de nieuwste ontwikkelingen als eerste kunnen testen. Via het LinkedIn Marketing Lab krijgen we van onze accountmanagers de laatste kennis.

blank
Lisa schuin groene achtergrond

Met LinkedIn Advertising starten of professionaliseren?
Contact Lisa!