LinkedIn Advertising
LinkedIn is het grootste zakelijke sociale netwerk van Nederland met meer dan acht miljoen accounts en 771.000 dagelijkse gebruikers. Het is niet alleen een ideaal kanaal om je netwerk te onderhouden, maar ook om als professional of bedrijf kennis te delen en geïnspireerd te raken. De afgelopen jaren is de populariteit voor adverteren gegroeid. Dat komt mede doordat het gebruik van het kanaal blijft toenemen en omdat je heel gericht kunt targeten. Dat maakt het een ideaal platform voor leadgeneratie, naamsbekendheid, realiseren van websitebezoek, maar ook om nieuw talent te werven. LinkedIn is dan ook in te zetten voor de verschillende fasen van de customer journey – lees meer over het See-Think-Do-Care model en onze aanpak.
Waar kunnen we jullie mee helpen?
B2B leadgeneratie
LinkedIn Advertising biedt unieke targeting mogelijkheden en is een interessant kanaal voor (B2B) leadgeneratie. Zoek je buyers uit een bepaalde branche? Of CEO’s van grote bedrijven? Wat je doelgroep ook is, op LinkedIn is er een manier om ze te targeten. Dit kan onder andere middels functietitel, branche, bedrijfsgrootte en regio, maar ook door het uploaden van bedrijfslijsten die tot jouw doelgroep behoren.
Employer branding
Op zoek naar een nieuwe collega met een bepaald profiel? Via LinkedIn kun je de vacature heel gericht onder de aandacht brengen bij de juiste doelgroep. Daarnaast is LinkedIn ook een mooi kanaal om je bedrijf te profileren voor toekomstige werknemers. Dit wordt ook wel Employer Branding genoemd. Jullie weten alles over het bedrijf, wij weten hoe we jullie online als toffe werkgever op de kaart kunnen zetten, zowel organische als betaald.
Promotie van events
Bieden jullie een training of cursus aan? Of organiseer je een kennisevent? LinkedIn Advertising is zeer geschikt voor de promotie daarvan. Mogelijke cursisten bereiken we door bijvoorbeeld op interesses, vaardigheden of lidmaatschap van relevante groepen te targeten. Met het dalende organische bereik kan je eventpost wel een boost gebruiken!
Samenwerking met LinkedIn
Wij werken nauw samen met LinkedIn zodat we de nieuwste ontwikkelingen als eerste zelf kunnen testen. Via het LinkedIn Marketing Lab krijgen we van onze accountmanagers de laatste kennis.
Samenwerken met BlooSEM kan in verschillende vormen:
Opleiding & consultancy op
afstand vanaf 4 uur- Jij
Uitbesteding per specialisme
vanaf 8 uur- Wij
Meerdere specialismen
vanaf 16 uur- Samen