• Libema-2017
“BlooSEM weet als geen ander bureau diepgaande kennis van alle facetten van online marketing te koppelen aan begrip en inlevingsvermogen van de specifieke branche van Libéma. Het effect hiervan is een heldere en hands-on online marketing strategie met direct zichtbare en meetbare resultaten. Of ze nou alles van A tot Z faciliteren of, zoals in ons geval, niet bang zijn om ook aan kennisoverdracht te doen, het eindresultaat overtreft de verwachtingen.”

Libéma

Libéma is met 22 locaties in eigen beheer één van de grootste leisure concerns van Nederland. Er zijn drie divisies: Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen. Jij kent hen vast wel van Safaripark Beekse Bergen, Aviodrome, Klimrijk Brabant, IJsselhallen, Omnisport Apeldoorn of Vakantiepark Beekse Bergen. Dankzij de diversiteit aan locaties biedt Libéma een schat aan mogelijkheden aan zowel gezinnen als de zakelijke markt.

Samenwerking

Libéma koos na een pitch BlooSEM als partner om haar online marketing en sales strategie vorm te geven. Startpunt was de herstructurering van bestaande Google Adwords en Analytics accounts, gevolgd door het opleiden van de content medewerkers. BlooSEM traint, begeleidt en adviseert Libéma met veel plezier bij het uitvoeren van alle online performance marketing activiteiten. De kracht van de samenwerking is de structurele aanwezigheid op de werkvloer bij Libéma van een consultant; een SuperBIJ!

Resultaten

Resultaten

  • Google Certified Professionals bij Libéma
  • Succesvolle lancering nieuwe websites (10 per jaar)
  • Groei online vindbaarheid
  • Groei online merkbekendheid
  • Groei conversie aantallen ticket verkoop
  • Dalende kosten per conversie
  • Libéma superblij dankzij een SuperBIJ!