
Ook je digital performance verbeteren?
Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!
Reggefiber heeft als doel zoveel mogelijk huishoudens in Nederland van een glasvezelverbinding te voorzien. In zorgvuldig geselecteerde gemeenten wordt minimaal 30% van de huishoudens overtuigd van de verrijking van glasvezel. Na deze ‘lokale vraagbundeling’ strategie is de consument vrij in de keuze van een Internet Service Provider.
Klant 2013 – 2014
BlooSEM hielp Reggefiber de keuze van de consument te sturen en wel via het door creatief partner Lukkien ontwikkelde platform www.eindelijkglasvezel.nl. BlooSEM stuurde binnen het beschikbare budget zoveel en zo relevant als mogelijk verkeer naar deze site. Ook de naar doelgroep en oriëntatiefase gespecificeerde banners verhoogden de kwaliteit van het bezoek.
Met het slim benutten van lokale targeting methodes (o.a. IP-adres, lokaalgerichte communicatie) in Google Search en Display en via Marktplaats en Wegener zijn wij daar in geslaagd. Onze conversie optimalisatie adviezen en de doelgroep specifieke landingspagina’s droegen sterk bij aan het succes.
Ook je digital performance verbeteren?
Maak kennis met BlooSEM, contact Daan!